Bebismage.

Sitter och kollar tillbaka på bilder då när Milton låg i magen..
Och ååhhh vad jag saknar känslan av att vara gravid.
Fatta mej rätt, att Milton kom var de underbaraste, men de är endå så mysigt att vara gravid.
När man får känna som första sparkarna och när bebisen hoppar till för att man pratar med den och känna att man verkligen bär på de finaste som finns!
Gud vad jag längtar tills nästa graviditet.
Vi har bestämmt att vi iaf ska ha ett barn till (om de nu går, inte ta något förgivet)
Men de skulle vara såå underbart.
Och att få vara med om en till förlossning, visst.. de gjorde skit ont, men de är sååå värt de.
Känslan man får när man får upp barnet på bröstet är heeelt obeskrivligt, en känsla som bara finns då.
Och just i den studen så finns inget annat, än (jag) och barnet.

Nääe, hade ja varit religös så hade jag tackat gud varje dag för min gåva (fast de gör ja endå) haha.
Nu blire nog ett nattsamtal till Kockafin och sen hopp i säng, ny dag imorron!

Natti natti världen.


Sista bilden på magen, Milton ligger och trycker ut stor stjärten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0