Fredag

Hela dagen, tills den tar slut :P
Kom på att idag är de exakt ett år sedan vi fick ett + på våran graviditet sticka :)
Och nu ligger vårat lilla underverk här i vagnen och sover förhoppningsvis för natten, men de märks ju :)

Bara vi eller som är typ noll intresserad av Idol?
Sitter här vid en varsin dator vi.
Idag har vi inhandlat dom sista julklapparna, sååå skönt att de är klart.
Har bara lite små grejor kvar.
Skit irriterad är jag med på läkare!
Blev ju som sagt utskriven i måndags, och då fick ja papper med mej hem för ja skulle på hälso på onsdagen och ta nya prover för att se om mitt CRP hade fortsatt gått ner, men de hade de ju såklart inte med min underbara tur.
Och samma dag skickades provsvaren till doktorn, och han har inte ringt? :O
Tycker ja faktiskt är lite konstigt med tanke på att de hade gått upp igen..
Men ja ska prova ringa igen på måndag, är ju som sagt rädd om mina njurar.
Jaja, nog om de.

Snart fyller jag år med, vart tar åren vägen?
Kommer såväl ihåg när ja fyllde tio och pappa höll på att säga att ja fyllde två-siffrigt :)
Och endå äre snart 12 år sedan?
12..

Nääe, sånt där vill ja då inte tänka på :)
Men samma dag ja fyller blir Milton 4 månader, stora killen min!
Han är så glad min lilla bus unge och så full i bus, så underbart.
Nu ska ja ta o gå o kika till honom sen lägga mej på soffan o kolla om de finns nå annat att kika på än Idol.

Hörs.

Kommentarer
Postat av: Lilly

men idol är juh bra, fast bara om man sett de från början, annars suger de nog, :) visst är det den 15e du fyller, eller är ja helt ute å cyklar då?:)

kraam

2009-12-05 @ 11:03:30
URL: http://pluppeluppan.blogspot.com
Postat av: Lilly

jo, de är bäst då, men sen om man är mycket ensam så blir det ju att man ser på såna program med:)

haha, ja men dom här uppe är ju modoiter hela högen, å vi fick denna tröja av björn kompis, å jag bryr mig inte så mycket om hockey så ja, hon är ju rätt söt i den, fast ja tycker ju iof att hon alltid är söt:)

men gör inte de, jag har bara väldigt bra minne ibland, å minns av nån anledning när du fyller år:) ja , jag fyller 6dagar efter dig, den 21a:)

hur mår du nu då? bättre?

kram

2009-12-05 @ 22:13:58
URL: http://pluppeluppan.blogspot.com
Postat av: Emma bloggar !

Jag kollar heller inte på Idol :P

2009-12-06 @ 23:33:59
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0