Giftemål?

Att gifta sej eller inte.. va säger ni?
Jag tycker att har man skaffat barn osv då gifter man väl sej? Eller..?
Haha, lite delade meningar om de där jag med.. men endå?
En hel dag, i kärkelens namn.
Fast de kan man ju ha varje dag egentligen..
Mysigt ju, en jätte fin klänning och fina blommor och en massa folk, jaa allt som hör till.

Jaja, nog om de.

Även att jag har blekt håret igen, de blev väl sådär :) haha.
Känner mej som ja vore 14 igen, kanske va de ja fyllde igår? :D

Nääe, nu ska ja fixa mej inför natten sen blire att sussa..
Ny dag imorron!
Natti natti.



Sååå vacker klänning!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill gifta mig i alla fall... men har man hus och stuga så är de ju de bästa för oss i alla fall. Sen får man ju heta lika dant också :)

2009-12-17 @ 10:11:18
Postat av: Jeanette

Stor fråga och stort beslut. Jag avvaktar nog ett tag till fast jag har son och gubbe.

2009-12-18 @ 12:29:30
URL: http://besten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0