Mat till Miton..

... tycker detta är sååå himla svårt!
Två dagar i rad nu har han ätit en "smakportion" sempers banangröt ( vilket är rätt så mycket)
Även att han har fått efterrätt efteråt, igår mango och idag banan och äpple (pureér såklart)
Men han har ju inte riktigt sovtider ännu, men de går nog hand i hand de.. men de är sååå svårt tycker jag att veta vad man ska ge och när och hur mycket.. ja, frågorna är många.
Pratade lite med Sussie idag om detta och hon hade nog några böcker som va bra som hon skulle försöka hitta.
Skulle vara rätt skönt att få in lite rutiner i vardagen, jag är ju en himla rutinmänniska själv.
Men tanken har slagit mej att han kanske är för liten för riktigt "fasta" rutiner?
Med fasta så menar jag inte riktigt på pricken men ca.

Jaa, svårt svårt som sagt.
Kanske ska vänta tills vi ska på BVC nästa gång?
Eller så ringer jag henne imorron :P
Jaa, de gör ja nog!

Nääe, nu fryser jag så mycket så ja ska passa på att hoppa in i duschen nu när mina pojkar tar en powenap :)

Kommentarer
Postat av: Elin J

Man får helt enkelt ta det som de kommer. Mille har inga rutiner alls på dagarna han sover när han är trött och äter när han är hungrig. På kvällarna och nätterna så har vi mer rutiner för att göra det tryggt och enkelt. Men barnen anpassar sig allt eftersom föräldrarnas rutiner, det kommer av sig själv har jag märkt! =)

2009-12-30 @ 13:01:55
URL: http://extrem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0