Si där ja

Jaa, då va denna jul över snart med för detta år.
Känns ganska skönt eftersom jag är suuuper trött..
Ska strax ta o gå o lägga mej, R åkte iväg för att jobba inatt han så de blir jag och lill-hjärtat, men han sover förhoppningsvis heeela natten :)

Milton har fått sååå mycket fint, av oss fick han en "lära gå vagn" och en massa leksaker och kläder.
Och av resten av familjen fick han mycket ljudleksaker :)
Och en massa kläder osv, även en gåstol :)
Orkar inte sitta och skriva vad han fick av vem, men de är jätte fina saker!
Mycket mycket paket, glömde att knäppa kort på alla under granen, men sen så knäppte jag på bara Miltons julisar, men de syns inte så bra hur mycket de verkligen var, men de brukar ju vara så, minsta för mest :P
Även jag och R fick en massa fint, o justia Milton fick en hopp-gunga med :)
Så den blir till att sätta upp i helgen, frågan är var bara.

Har tyvärr varit rätt dålig på att knäppa kort idag, har inte haft tiden till de.. full rulle heeeela dagen.
Imorron ska jag och Milton åka till Sussies mamma och pappa och äta ite go mat osv, de blir trevligt de.
R jobbar ju eftermiddag han, men sen är han ledig för helgen, då blire till att mysas ;P

Lägger upp nån bild iaf :)


Milton med hans gammel mormor :P



Milton och morfar och Wille öppnar Miltons första paket :)  (Gåstolen)




Milton provar sin gåstol :)



Nääe gott folk, nu ska ja ta o göra mej klar för denna natt.
Ny dag imorron!
Hoppas alla har haft en underbar julafton.

Go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0