Tokigt

Ang tidigare inlägg jag skrev tidigare om giftemål, och bara för att ingen ska missuppfatta så ska vi inte gifta oss.
Det var bara mina tankar om giftemål osv.
Så :)

Nu har ja iaf badat lill-fisen, vilket han älskar.. trivs som fisken i vattnet :)
Så snart äre lägg dax för honom, hoppas han sover bra inatt.
Natten som var så vaknade han kl 3 och ja va sååå trött, så trött har ja nog aldrig varit.. men de gick ju de med.
Han somnade iaf om undertiden han åt, så de var bara att lägga honom i vagnen igen.
Jag och Milton har sovit nere i helgen eftersom R jobbade förmiddag 12 timmars.
Jag tycker faktiskt att de är sååå skönt att sova på soffan, fråga mej ej varför. hehe.
Undrar om man kanske ska sova där inatt med ? :)

Yes my lady.
Imorron bire stan iaf en sväng och på tisdag blire storstädning så de heter duga!
Vi ska ju ha julen här, och de ska vara skinande rent :P
Bästaste Maja skulle komma på tisdag och underhålla Milton undertiden vi städar, bra för oss de så kan vi bara köra på het enket :)

Nääe, nu ska ja ta o kika om de är nå bra på tv, R håller på att natta Milton.. Vilken innebär att köra vagnen över tröskeln :P   haha.


Kommentarer
Postat av: cattis

Nämen vilken söt liten gossen :)

2009-12-20 @ 23:28:52
URL: http://shadowstorm.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Va?? nä men luras du bara blink

2009-12-21 @ 10:39:42
URL: http://besten.blogg.se/
Postat av: Ka

fin blogg du har ! :)

2009-12-21 @ 10:57:46
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0