Grattis.

Grattis på mej tanten då.
Jaa, då va man 12 år idag då :) Sååå trevlans !
jaaaaaaaa, så vare med de.
Vet inte va ja ska skriva heller... Va meningen att vi skulle till S-vall idag, men när de va typ dax att åka kom vi på att vi varken hade lust eller ork så då stannade vi på hemma plan stället, Rikard åkte iväg för att köpa bildelarna på annat håll medsan jag och Jossan sprang på stan och kikade lite , tyvärr så hittade ja inget.. Men de får bli en annan dag.
Mamma Marina och barnen va här och grattade mej idag med alltid lika trevligt.
Majsan blajsan ska sussa här med mej inatt med, hon ska sova med mej i den stoora sängen för Rikard har vi skickat in i lill rummet :) Men annars kan ja inte läsa när han ska upp och jobba tidigt och nu äre ju så att ja måste läsa innan ja kan sova, annars kan ja lite koppla av.

Sitter iaf och pratar med Jossan på msn.. Hon påstår att ja fyller 21 idag ? Vilken dum kossa och påstå något dyligt ?   :)
Haha, jag antar väl att hon har rätt.. så hon är väl inte så dum endå. Men vi säger de iaf :)

Trodde att ja skulle få min tele idag med som ja hade hoppats på, men icke!
Får hoppas att den kommer imorron, jag älskar nya telefoner och sitta och fippla med dom o så.. Så därför ska ja nog börja köpa ny tele varje vecka så ja har något att göra :) haha jaaa.. om man hade pengar till de så. :)
Nääe, nu ska ja krypa ner i sängen och tvinga Maja att klia mej på ryggen, och sen begrava mej i boken!

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: elin

Hejsan, ville iaf skick iväg en dags sen grattis hälsning. Låter som att du hade en bra dag iaf!

Grattis.

2008-12-16 @ 16:41:54
URL: http://jonssonelin.blogspot.com
Postat av: Sandra

Elin: Tack så mycket. Ja det hade jag :)

Hoppas allt är bra med dej!

2008-12-16 @ 20:05:55
URL: http://sandraschilling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0