Kärlek!

Nu va de ju ett tag sen man skrev här igen då :) hehe.
Jaa, men vet ju lixom inte va ja ska skriva om o såå.. har en massa saker men inte än eh :) De kommer!
Annars så händer de inte så mycket i mitt lilla liv, tar de en massa lungt och så bara.. o de är sååå skönt!
Imorron ska vi nog åka till S-vall en sväng, Rikard skulle ha nå delar till bilden o så kan man ju lika gärna passa på att handla lite julklappar med..
Julen är ja orolig över.. Fråga mej ej varför..jag bara är de varje år, tyvärr..
Likså min födelsedag som inträffar på måndag, fast fira de skulle de tydligen bli i helgen.
På fredag kommer brudarna hit iaf :) De blir trevligt de.
Lördag kommer mamma o dom och söndag ska vi iväg och knäppa kort på Bonzo och sen kommer pappa och alla dom.
Men de går nog bra!

Skulle till min psykolog idag med, men då ringde dom imorse och sa att hon va sjuk, så då får ja vänta tills nästa vecka går ju de med, men ja hade ju en massa att berätta :D
Trött börjar ja bli med, funderar starkt på att göra mej klar för sängen..
Tittade nyss på Greys Anatomy och de va sista avsnittet för säsongen!!    Suck.
Men men då har man ju ännu mer att se fram emot för nästa år :)

Nääe, sängen va de ja!

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0