Petra = Klippning :)

Såå, nu har Petra varit här och klippt mej, jag blev så himla nöjd.
Man brukar ju typ känna sej lite konstig direkt efter iallafall jag att jag inte är riktigt nöjd och sen vänjer man sej.. Men inte denna gång inte, blev helt och hållet nöjt på en gång! :)   Duktig hon!
Hoppas man hinner träffa henne mer nu under julen och så, de skulle vara trevligt!
Annars idag så va ja ju på stan och skulle försöka hitta nå julklappar.. Men va köper ja då? Ostkrokar, Jambo macka och en pucko :) Haha, så typiskt mej.
Alltså man ska verkligen inte handla när man är hungrig, de blir så mycke tok då.. Men åh andra sidan så jag är ju faktiskt gravid så ja får äta hur mycket ja vill :) Haha.
Jag ser faktiskt fram emot att bli en valross det är ju lätt värd de. Men sen när bäbisen är färdig gräddad och utkommen så ska kilorna bort, Puts veck!
Jaa, så vara med de..   Nu ska ja gosa lite med Rikard sen hoppa in i sängen och begrava mej i boken.

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: PetraDaZtar

Va kul att du blev nöjd gumman :)

Vi synd till veckan då?

Puss o kram

2008-12-18 @ 19:24:27
Postat av: PetraDaZtar

Syns*

2008-12-18 @ 19:25:08
URL: http://petradaztar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Petra: Alltid lika nöjd när du har klipp ju :)

Japp, det ska bli trevligt att ses igen! Puss&Kram

2008-12-18 @ 20:02:15
URL: http://sandraschilling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0