Sådär ja!

Jaa, nu så har vi varit in till stan en sväng och handlat..
Så jag handlade mat tillsa ikväll, potatis klyftor och kyckling och så vi kunna göra hem gjord tzatziki :)
Men när vi kom hem så ringer mamma Marina och säger vilken tid vi ska komma ikväll, såå jag och mitt minne hade totalt glömt bort att vi skulle dit på middag ikväll, men de är så trevligt och så slapp i ju laga maten idag då :)
Såå maten vi köpte blire imorron :)
Anders håller på att klippa Rikard nu han, hoppas inte allt hår försvinner bara!
Sen då ska vi till pappa Mikael och lämna Bonzo, ska även passa på att klippa klorna på honom, dom växer ju så himla snabbt ju..inte bra inte bra!
Jaa, så vare med de!

Nääe, nu måste jag kolla in klippningen så de blir bra :) hehe.

Hörshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0