Kläder.

På fredag ska vi åka antingen till Gävle lr Sundsvall för att kolla på kläder till bröllopet.
Vi åker till Norge den 4 aug för att Rikards kusin ska gifta sej :) kulit värre!

Sitter hemma o latar mej .. är ledig idag har jobbat natt hela helgen så ja är helt slut nu och har även fruktansvärt ont i min nacke, vet ej varför..
Våran lilla kisse har fått öronskabb med .. inte roligt för henne men Rikard ska till farbror doktorn med henne imorron, önskar ja kunna följa med men ja jobbar ju förmiddag tyvärr.

Sitter o kollar runt på rosa datorer, vill så gärna ha en!!
Skulle vara fett nice det..

I veckan blire jobb o jobb , blir trevligt det :)
Gud va ja längtar tills ja börjar plugga alltså, de ska bli så frukatnsvärt kul alltså.
Har misslyckats så många gånger förr, men nu SKA ja fixa detta!
Fast förr har ja pluggat till uska men de hoppar ja över, vill inte bli det, klarar av mitt jobb endå!

Den första sep har vi upprop iaf , Socialpedagogiskt Behandlingsartbete.
Roligt värre att ja ska bli student igen :)

Vill börja träna med , men min jävla hosta försvinner ju aldrig. Vet inte hur ja ska göra...Måste iaf vänta med träningen tills ja blir helt återställd !

Nääe , nu ska ja fortsätta lata mej på min lediga dag :)

Kommentarer
Postat av: PetraDaZtar

Gummsan, jag har länkat dig på min sida, vill självklart att du gör samma för mig ;)



PetraDaZtar.blogg.se







MISSYA

2008-07-21 @ 22:31:25
Postat av: PetraDaZtar

Gå in på skapa, sen står det länk

URL www.PetraDaZtar.blogg.se

Alias/namn: www.PetraDaZtar.blogg.se

Beskrivning bla bla vad du vill ^^





Så gör du :D

2008-07-22 @ 09:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0