Adoption

Nu äre så här att ja har tänkt igen :) haha.
Nääe men för ett tag sen så hade vi grupp arbeten i skolan och då vare en grupp som hade valt att skriva om Adoption.
Alltså visst, ja visste att de kostar att att adoptera men hallå!
Runt 500 000 kan de kosta. ?!
Då undrar jag vart dom pengar går?    Alltså Ok, att de kostar lite med papper arbete mm men den summan?
Nääe , jag tycker verkligen inte att det är rimligt!
+ att dom gör ju en jävla massa kontroller på adoptiv föräldrarna, lite väl kanske i vissa fall medans alla som kan få barn på den "naturliga" vägen kan skaffa barn bäst fan dom vill och ingen kollar upp om dom är lämpliga föräldrar eller inte..
Jaa , ja säger då de.
Låter som en gammel nucka gör ja säkert, men de struntar ja verkligen i !

Annars idag så har de väl inte hänt så mycket , pluggat har ja
Och varit hos tandläkaren och nu är allt OK så nice alltså :)
Efter tandis så va vi (jag, rikard, maja och adam)   ut till stugan och grilla korv osv. Synd bara att de vart så sent och kallt like hell vare med.
Men trevligt vare endå :)
Maja springer runt och provar mina kläder hon, suck :)
Haha jaa.. Näe nu ska ja faktiskt göra mej klar för sängen!   Tröttis är ja idag..

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0