God morgon!

Har nyss varit ute en sväng med hunden, de är inte lika kallt idag eh, bra de!
Längesen ja skrev nu har inte hänt så mycket, va till läkaren i måndags igen och fick veta nå som ja redan visste..
Så efter de har ja bara tagit de lungt och vilat en massa.. tråkigt men behövligt!
Igår va ja hem till farmor o farfar en sväng la ut deran nyckel och fixade lite, köpte tulpaner :)  De tycker min farmor om så ja köpte vita och röda :)   Såå fiiint, hehe :)
De är ju så att min älskade farmor och farfar kommer hem idag efter 3 låååånga veckor i Indien. Som jag har längtat alltså!
Så idag är ja överlycklig! Verkligen.

Drömmde en massa tok gjorde ja inatt med , de gör ja nästan varje natt nu för tin, jätte jobbigt men men, de är väl bara att hoppas att de går över snart :)
Va även till min psykolog igår, de va riktigt kul denna gång :)  Hon är så bra, verkligen!
Eller hon är inte psykolog utan SSK med extra utb inom psykiatri. Väldans bra!

Nääe , nu ska ja lägga mej på soffan och glo lite på tv :)

Hörshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0