Blää..

Mm , kan man ju säga .. idag har ja så himla ont i magen igen så ja vet inte vart ja ska ta vägen.
jag vet lixom inte hur många gånger ja varit in på sjukan och bliviy inlagd o bla bla och dom säger att dom ska operera för att kika va de är , men sen så händer de lixom inget!

Det är så fruktansvärt jobbigt så de är inte sant.. Och värktabletter vägrar jag, har provat fan allt och inget hjälper o så blir ja massa snurrig i huvve, o de har ja verkligen inge lust med!!

Har iaf fått en läkartid på onsdag. men skulle ja få mera ont så måsta ja ju åka in.. JO tack , jag vet!
Men man blir fint less när man betalar för sjukvård men man får inge sjukvård?
Konstigt de där tycker jag.

Jobbigt äre med för denna smärta hämmar mej i mitt vardagliga liv lixom.. som idag kunna ja inte gå i skolan pga magen o de är inte direkt första gången de blir så..Skit jobbigt!
Jag missar ju så himla mycket, fett onödigt lixom!



nääe , nu ska ja sluta gnälla o lägga mej o kika tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0