Plugg.

Japp , nu får de vara nog pluggat för idag iaf , har pluggat i princip hela dagen , blev ju så eftersom jag missade så mycket förra veckan när ja va sjukskriven.
Ifall känns de mycket bättre i magen iaf , ska på återkontroll nästa ons så ja hoppas allt ser helt OK ur så ja slipper ha ont nå mera och att dom kanske skulle kunna hitta va de är för något? De skulle ju underlätta en hel del kan ja säga.

Sitter hemma hos farmor o farfar nu , gick hit efter skolan idag eller ja, va på stan en sväg med Tesse först o åt o kikade runt lite sen direkt hit för att sätta igång med plugg.
Kan inte riktigt sitta hemma o plugga , för de är lixom en massa måsten där hemma och vad man borde göra o så.. så då kan jag inte koncentrera mej och jag måste sitta i en hemma miljö där ja kan ta något att äta o så om ja skulle känna för de. :)
Så då blev de alldelse perfa här hemma.

Har iaf pluggat Utvecklings psykologi och perception, helt ok!
Väldans intressant iaf :)

Sitter och väntar på att Rikard ska komma och hämta mej nu för vi ska upp till Mikael för att lämna hunden för natten så han slipper vara själv imorron , för ja ska nämligen hit och plugga efter skolan igen och Rikard jobbar så då får Bonzo vara där så hämtar vi honom i imorron kväll när Rikard slutat :)


Nääe , nu ska ja plocka ihop alla grejor ja har utspridda annars får ja skäll av lill tanten min :)


Hörshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0