Hello.

Länge sen man skrev här nu igen då, har inte haft så mycket till säga.
I måndags så fick älskade Bonzo somna in.. fy va jobbigt..
De vill ja aldrig mera vara med om, men man måste ju tänka att de va bäst för honom men fy..

I onsdags kom mamma hit och sussa, de va trevlans :)
Vi gjorde tacos och kladdkaka, mycket gött.
På torsdagen spenderade vi dagen hos farmor och farfar för att fixa de sista efter att farfar ställt till de med Telia o sådant tjaffs :)

Gårdagen gick åt till att säda ur mitt gamla förråd som ja haft på friskhuset.. shit va skit jag har samlat på mej genom åren alltså.. helt vansinnigt!!   Men nu va de gjort, ska ta dom andra kartongerna imorron som står här i garaget.
Idag då, jaa Rikard jobbar han och Nettan kommer snart för vi ska ut och röra lite på oss, skönt de.. man kommer ju inte ut nästan nå nu för tiden eh..
Japp så vare med de.

Nääe, nu ska ja göra mej klar så vi kan gå så fort hon kommer !

Hörshej!

Kommentarer
Postat av: iggemormor

Joo kan tänka mig att det var fruktansvärt att ta bort vovven! Kan ju bara tänka mig själv att ta bort en av mina små bebiskatter =(

2009-04-04 @ 19:57:31
URL: http://iggemormor.blogspot.com
Postat av: Sandra

Joo de va de värsta jag gjort..

2009-04-04 @ 22:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0