Kolla könet.

Jag har tänkt på en sak, jag kan verkligen inte förstå folk som vill kolla könet på barnet i magen?
När jag har ifrågasatt de så får ja oftast till svar : Att då kan man köpa allt!
Som om man inte kan de endå då?     Eller måste man verkligen köpa rosa eller blått?
Samma med vagn o allt? De kan man väl köpa i beige om de skulle vara så?
Barngrejorna, i trä funkar väl? Eller som vi, vi ska köpa i vitt.
Nääe, jag förstår verkligen inte.
För min åsikt är att få barn och inte veta va de blir det är den enda riktiga stora överraskningen här i livet, varför förstöra?
Ärligt talat förstår ja inte dom som kolla efter Down syndrom heller, för när man gör de testet kan man aldrig veta vilken grad eller liknande, är man inte beredd på att ta va de blir förstår jag inte varför man ens ska skaffa barn?

Men som sagt, detta är min personliga åsikt!     
Alla tycker vi olika här i livet. Och tur är väl de egentligen?




Kommentarer
Postat av: Petra

I mitt fall var det av ren nyfikenhet! Jag är nyfiken på allt och jag kunde inte hålla mig! Men sen om jag litar på att det är det könet är en sak. .

2009-04-10 @ 18:49:41
URL: http://petradaztar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Petra : Joo men de där är ju upp till var och en hur dom vill göra :)

2009-04-10 @ 21:48:12
Postat av: iggemormor

Håller fullständigt med dig Sandra!

2009-04-11 @ 19:53:34
URL: http://iggemormor.blogspot.com
Postat av: Sandra

Iggemormor: Jaa alla tycker vi olika. :)

2009-04-12 @ 09:55:35
Postat av: Lilly

vi ville veta först, kke mest björn, men då vi inte fick veta så känns de bara skönt, nu skulle ja aldrig villa veta, h*n kommer ju ut nångång å då får man ju se då:P å neutrala kläder vill man väl helst ha åså nåt rosa eller blått plagg sen:D

kraam

2009-04-12 @ 10:43:05
URL: http://pluppeluppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0