Varma bröst

Kan ja lova att jag har, de bränner och sticker i dom.. mysigt värre lixom.
Läcker gör dom med :)     Skönt iaf att man vet att man har mjölk, skulle vara lite jobbigt annars eftersom ja så gärna vill amma.

Varit ute på prommis med Jeanette, trevlans trevlans.   Köpte lite godis, och en glass så vi satte oss i solen och käka våra glassar, riktigt trevligt och varmt och skönt.
Hoppas verkligen denna värme håller i sej nu asså.

Imorron ska vi börja packa lite saker vi haft i garaget, om vi har tur så flyttar vi ju om ca 2 månader!
De blir bra de, med en 4:a med gård och sånt.
Visst våran skulle ju ha passat ett tag till för de är ju en 3:a, men de finns ingen gård och den är för nära vägen tycker ja.
Japp så vare med de.

Ont i ryggen som bara den har ja med, har haft de nån vecka nu.. ska ringa farbror doktorn imorron och boka en tid.. inte för ja vet vad dom kan göra, men de är ju värt ett försök iaf!

Nääe, nu ska ja sätta mej och plugga lite!

Hörshej!

Kommentarer
Postat av: iggemormor

Vart ska ni flytta då? Fortfarande inom Igge eller? =)

2009-04-04 @ 19:54:32
URL: http://iggemormor.blogspot.com
Postat av: Sandra

Japp fast på bläckhorna, där Marina bor.

2009-04-04 @ 22:33:48
Postat av: iggemormor

Aha där. Jaa där är det ju fint å bo! =)

2009-04-06 @ 18:01:53
URL: http://iggemormor.blogspot.com
Postat av: Sandra

Iggemormor: Jaa, vi tyckte de vi med :)

2009-04-06 @ 19:17:39
Postat av: Jeanette

vaa redan läckage?? det var värst. Värsta mjölkkonskrattar Jag med fast inte så tidigt. Första efter födseln det kom. Men så märkte jag ju knappt att jag var gravid förutom att magen växte då och var i vägen när jag skulle rida eller köra hästen.

Nu lite bättre då jag tar Ian i vagnene o hästen i grimskaft o går till ridhuset o rider medan lilleman sover så snällt.

2009-04-09 @ 09:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0