Naveln

Yes igår kväll skulle jag prova bara för kul skull om ja fick i staven igen, och till min förvåning fick ja de :)
De va ju skoj lixom.
Känner mej hel igen :)
haha.
Även att ja glömde säga att igår när vi va på BVC tappade Milton navelsträngen :)
Tur att de va där han gjorde de så hon fick kolla på en gång, annars skulle jag nog ha oroat mej lite.. Typiskt mej.

Idag har vi bara haft en inne dag, utan besök eller nå måsten.
Har varit så underbart skönt!
Städa upp lite här gjorde vi iaf, så nu känns de bättre :)

Just nu sover Milton, funderar på om vi ska ta en sväng ut med vagnen efter han har vaknat och ätit o så..
Solen har ju tittat fram ;)
Inatt sov han mycket bra iaf, vaknade bara vid 2 och sen vid 6 sen somnade han om.. även vi, så vi sov till kvart över 10.
Sååå skönt :)

Yes så vare.
Nu ska ja kolla min lill fis som ja inte kan sluta titta på alltså.
Jag förstår inte hur man kan älska en människa så himlans mycket som man gör med sitt barn.
Det är helt obeskrivligt och går ej att förklara med ord.
Ren äkta kärlek är vad det är iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0