Varmt

Fy bubblans va varmt de är ute alltså, vet att man inte ska klaga på värmen, men de är inte de roligaste att vara hög gravid i denna värme kan ja lova er!

Igår va vi ut till stugan och gjorde sallad och bara myste, mycket skönt.
Idag blire stugan oxå o så skulle nån kompis till R följa med så dom kunna spela badminton, jag orkar lixom inte i denna värme.
Helst av allt skulle ja vilja ligga i ett svalt mörkt rum hela dagen!
De skulle vara skönt.

Jaa, eller så kan ju min älskade inne i magen bestämma sej för att komma ut :P
Har haft så ont nu i flera dagar och de släpper inte, hoppas de fortsätter och sätter igång på rikitgt snart :)
Jaa så vare med de..
Fint less är ja på alla som ringer och frågar om ja inte fött barn än.
Nääe, men ja födde för en vecka sedan och så har ja gett fan i att säga de till nån ! :P
Dummisar :D
Yes, så vare med de.
Nu ska ja invänta R som är hos pappa sin sen ska vi väl dra och handla lite och sedan ut till stugan.

Kommentarer
Postat av: Christina

Usch gumman! Du får sluta åka ut till stugan nu! jag kommer oroa ihjäl mig att du kommer föda där ;).

Pussar <3

2009-08-11 @ 10:37:01
URL: http://www.xtina-justme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0