Hallå ja!

God morgon eller vad man nu ska kalla de för ? :)
Vaknade ifall vid halv 10 idag men va så himla trött och kände mej bakis (som varje morgon) så ja passa på att sussa en stund till, till kl 11 :) hehe. De va skönt, men ja får samtidigt ångest för att jag sovit bort hela dagen känns de som.
Men men :)
Igår så åkte Rikard ner till Arlanda för att hämta pappa hans så då passade jag på att stor städa hela lägenheten, jobbigt.. men sååå skönt när allt är klart :)

På kvällen kikade vi tv och åt Kina mat, mumms!

Idag har ja inte en aning om vad som händer, inget planerat iaf!
Fortsätta tvätta blire iaf så de försvinner nån gång, fast de läre ju ta en evighet.. Shit va tvätt vi har jämt asså.. Men att tvätta är ju ett evighetsgöra :)
Nääe, dagen får utvisa vad som händer idag. Vi får hoppas på nå skojjigt iaf!

O i förrgår, ja kan sätta en miljon på att jag kände bäbisen :)
Jag pratade med BM och fråga om de inte va för tidigt men de va de tydligen inte, jag låg i soffan och kännde 2 små "puffar" helt underbart!
Annars har ja bara kännt tarmrörelser och de känns HELT annorlunda, + att när de är de så kommer de oftast nå ljud efter, och att de är mycket högre upp.. Men detta va där nere älsklingen ligger :)
Fast ja skulle nog aldrig ha kännt de om ja inte låg och hade legat ett tag.
Jaaa.. så vare med de.
Nääe, nu ska ja prata lite med Rikard och höra om han har nå planer för dagen!

Hörshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0