Helloo

Jaa, då sitter man här igen nu då.
Väntar på att Rikard ska komma hem så vi kan åka in till stan en sväng, handla lite ska vi och åka till farmor och farfar och kolla till lägenheten, dom är ju i Spanien dom fuskisarna.

Btw, så känns de som om mina bröst ska sprängas när som helst.. stup säker på att dom kommer att göra de vilken sec som helst.
Lite onödig info där då, men de är min blogg och ja skriver va ja vill i den. That´s it!    :)

Undra om de är Let´s Dance ikväll, missade ju förra veckan.. inte för att jag är någon som bokar in min kväll efter de programmet utan de är trevligt att titta på och skratta lite.

Nääe, nu ska ja hitta på nå annat!

Hörshej!

Kommentarer
Postat av: PetraDaZtar

Neeej! Mer prat om tuttar! Det gillas ;)

Du har blivit utmanad i min blogg by the way ;P Puss

2009-02-28 @ 00:25:28
URL: http://petradaztar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Petra: Massa snack om tuttar är skojjigt :)

Ska ordna de sen då :)

Puss!

2009-02-28 @ 10:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0