Hellooo

Trött jag.. Skjutsade hem Bjarne vid halv 2 inatt, andra natten jag är vaken så länge, måste bli en ändring på de jag blir ju så himla trött dagen efter!
Jag är inte van nu mera att vara vaken så längen :) hehe.
Katten har iaf bråkat med oss hela morgonen, hon började vid 8, roligt!

Om ett tag ska vi in till stan till Farmor och Farfar, Rikard ska hjälpa dom att koppla in på telia grejs och sen blire mat där :)  Nå kyckling tror ja visst att de skulle bli!
Vilket lyx, igår åt vi hos Miakel oxå :)

Nää, nu ska ja ta mej nå att äta sen hoppa in i duschen, vi har så himlans kallt här så ja fryser ihjäl tror ja. Men så äre jämt när temp sjunker ute, då gör den de samma här inne. Mysko!

Nääe, hörshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0