Klippning.

Sådär ja, nu har Petra varit här och klippt mej, alltid lika nöjd som vanligt och alltid lika kul att träffa henne igen :)
De är ju tyvärr långt mellan gångerna!
Annars idag så har ja varit hos psykologen och pratat skit och ränt på staden i försök att hitta nå mamma byxor. Tror ni de finns nå eller? Nope!
Hittade iaf ett par tränings/mamma byxor, alltså de är ett par träningsbyxor med mudd på som man egentligen ska ja ner vikt, men ja har vikt upp den och vips så hade ja ett par mamma byxor och stöd åt magen :) LOVELY!
Tycker ja har fått en himlans stor mage nu på sistonde, typ över en natt.. men så kan de ju vara, alla graviditeter är ju induviduella även om de är samma person.
Tycker bara att de är roligt med en mage :)    Skulle vara ännu bättre om hjärtat va här med oss så ja vill pussa på h*n :)
Skolan har ja varit på med idag, renskrev lite bara och sånt och skickade in.. Tänkte börja på nästa uppgift snarast!

Igår va de säsongs premiär på Grey´s Anatomy, vilket jag verkligen inte missade.. satt där i soffan jag och bara njöt, även att ja tvinga Rikard att oxå kolla de kan han gott göra efter alla skit zombi filmer ja tvingats sett och allt zombi spelande :)
Fast lite kul äre ju, de måste ja ju erkänna.. fast inte för honom :)

Har världens farmor och farfar längtan fast ja träffade henne idag, jag har väl lite ångest för att dom åker nästa torsdag och blir borta i en månad.. fiii fan!
Fast jag är ju såklart glad för deras skull att dom har möjligheten att resa så mycket som dom gör.
Men samtidigt blir jag lite ego och vill ha dom hemma för mej själv :)
De värsta är att dom åker samma dag de är Britts begravning. Jag behöver lixom min farmor då!

Och allt de här med hennes bortgång så har ja faktiskt förträngt allt, de är väl mitt sätt att hantera de antar ja.. fast jag vet ju själv att de kommer bli jobbigt like hell när de släpper, när jag verkligen förstår att hon är borta.. Mycket jobbigt verkligen.
Hade sååå gärna vela att hon skulle få träffa mitt barn, verkligen.
Men måste tänka att de var nog bäst för hennes skull. Men endå.. de är klart att man vill ha henne här med oss!


Nääe, nu tänkte ja sluta skriva och gå och pussa lite på Rikard sen ringa farmorn :)

Hörshej!

Kommentarer
Postat av: iggemormor

Såå det är samma problem fortfarande i stan med å hitta mamma byxor! Malin hade problem hon också.

2009-02-20 @ 21:43:54
Postat av: Sandra

Iggemormor: Joo de är ett rent helvete på ren svenska !

2009-02-20 @ 21:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0