Låt den rätte komma in.

Den har vi nyss varit och kikat på, enligt mej : SKIT KASS!
Jag hatar verkligen svenska filmer, förutom Så som i himmelen den är bra,
men denna tycker jag inte att de va någon handling på. Minde bra lixom!
Annars idag har vi varit hos farmor och farfar då som sagt fick skit god mat och så hjälpte Rikard farfar med att kollpa in lite smått och gott, min farfar är verkligen riktigt oteknisk! :P
Visseligen är jag de med, men han tar priset :)

Sen va vi till pappa Mikael och Rikard hjälpte honom med datorn som vi även har här hemma för de tog sån himlans tid, haha gud va Rikard hjälper en massa folk, men de är bara för att han är så duktig de :)  
Jag och Adam låg och latade oss framför tv:n vi, och så kände han på min mage så ja fråga honom va han trodde att de skulle bli för någon, Adam tror att de blir en pojke han.. :)
Fråga även va han skulle heta, och han tyckte att om de blev en pojke skulle han heta Robin och om de blev en tjej skulle hon heta Elsa :)      Gull Adam!

Hämtat hem en tv har vi med, alltså seriöst jag står inte ut.. haha
Hämtade en hos Rikards mamma som hon ej använde endå, hoppas vi får hem våran imorron.. men de kan man väl glömma antar ja.

Nääe gott folk, nu ska ja faktiskt kika TV :)

Hörshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0