Huvudvärk.

Denna ständiga huvudvärk börjar gå mej på nerverna nu, likså hostan som kom helt oanmäld igår morse.
Men men, de är väl bara att hålla igen.. :)
Annars äre bara bra, fick hem min Angel sound igår, så ja låg väl lite mer än en halvtimme och bara lyssna på älsklingens hjärta :)   Heeelt underbart!
På måndag ska ja till BM igen, men de är bara för att ta blodtrycket, bra att dom har uppföljning ifall de skulle vara nå.
I Helgen blire lungna bullar iaf, imorron tänkte ja om ja skulle gå till Kocka en sväng och hälsa på.. Hon har ju flyttat och nu hade hon fått dit lite möbler så nu måste ja dit och inspektera :P   Men de är nog jätte fint där :)

Nääe, nu ska ja hitta på nå annat!

Hörshej!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej Gullet.



Läser o ser att det verkar gå bra för dig. Humöret ja vad kan man säga...Den finns ju i släkten ;-) och nu med en bebbe i magen :-o ajajaj stackars Rickard???

Rökningen då?? Har du slutat än???. Kommer att tjata om det varje gång vi träffas bara så du vet. Inte bra med nikotin till bebben. Tycker den inte om.

Min egen bebbe hade berg o dalbana i natt. Skulle de inte bli lugnare när det blev trångt??? Har jag fattat det som iaf, inte min då. Magen gick i vågor o det var en fot där o en armbåge där :-) osså kom det en rumpa skrattar Jaja vi är också med hund ett tag nu, mamma blev ju dålig o inlagd på Gävle sjukhus så nu tar vi hand om hennes Rottis Emil. Går jättebra o han har börjat äta som en häst. Smittar kanske med två såna på gården. Hur mycket kan man skriva här??? äsch sklulle jag fortsätta blir det en roman så jag avslutar här. Ha det så jättebra nu gumman och ta hand om dig i massor nu och ta det lugnt. puss o kram

2009-01-31 @ 09:17:10
URL: http://www.hagberget.se
Postat av: Jeanette

Provar lägga in adressen till min hemsida igen. Den förra fungerade inte märkte jag.

2009-01-31 @ 09:18:25
URL: http://www.hagberget.se
Postat av: Sandra

Jeanette: Men gudans så mycket du skrev :) Roligt!

En del klagomål hör jag :P hehe.tex rökningen, men de kommer förhoppningsvis!

Aj då, inte alls bra de där med mamma din inte,hoppas hon blir bättre snart!

Gud va underbart att se och känna bäbisen i magen:) Längtar sååå ja.

Hör av dej nå så kanske vi kan ta en fika ? :)



Puss och kram!

2009-01-31 @ 11:39:41
Postat av: PetraDaZtar

Men du! Jag ska låna den där av dig när jag kommer upp och lyssna både på din bebis och på min. Saknar dej massor! Pussen1

2009-02-03 @ 21:51:13
URL: http://petradaztar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0