Jaja.

Jag tycker att det är förjävligt att behöva känna såhär med sin egen familj, verkligen!
Tyvärr så går de väl inte att göra nå åt.
Som de känns nu så firar vi nästa jul hemma, och folk som inte trycker ner en så fort dom får chansen får gärna titta förbi.
Helt jävla förjävligt!

Jaa, detta år började ju bra vill jag mena. Verkligen synd att de ska behöva vara sådär.
Och folk får tro vad dom vill att jag är överkänslig eller vad dom nu vill kalla de för.. Men jag har inte alltid varit gravid, och jag har i stort sett alla år kännt såhär.
Jaja..
Annars så har kvällen varit mycket trevlig, va till Marina då och åt jätte god mat och sedan blev de massa prat och skratt som alltid :)
Även att jag och Marina har "jagat" polisen :) haha, är man nyfiken så är man !


Nääe, nu blire natti natti för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0