Lungt!

Sådär, har faktiskt varit inne på akuten nu och kollat lite.
Har varit väldigt orolig dom senaste dagarna och så idag fick ja vääärldens kramper så ja ringde till förlossningen och dom skicka in mej direkt.
Och där fick ja se min lilla älskling, så underbart :)
Doktorn sa att h*n spakade boll där inne :P hehe.   De blir nog en fotbolls spelare. :)
Fick de hur h*n rörde sej och att hjärtat tickade på dom de skulle.
Bäsen va även så stor som h*n skulle i vecka 13 , så nu är mamma Sandra nöjd som ja vet inte vad :) Glad är jag oxå :D

Jag kan knappt vänta tills aug, tycker tiden går så fruktansvärt segt, men men.. Den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge.. Right..? :)

Imorron äre skola som gäller och sen till vet med Bonzo och kolla upp höften hans. Hoppas allt går bara bra!
Han har typ alltid haft problem med höften, men nu på senaste tiden tycker ja att han har blivit värre, så då äre bara att göra sin plikt som djur ägare och kolla upp de :)
Och lilla Kira då, mammas lilla VILDE.. Ahh de kan man lungt säga, hon far runt här.. golv och tak :P
Men hon är livlig iaf, och gosig när mamma ska sova.. för då kommer hon och vill oxå vara med och sova på kudden :)
När hon va mindre gick de ju bra, men nu är hos ju så stooor.. Tjockis :)

Nääe, nu ska ja nog avrunda här och gå och äta mitt götta som ja har köpt och mysa lite med älskling.
Skickar iaf in vad som händer i min mage denna vecka :P

Hörshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men huga för fotboll! bättre med nån som gillar hästar ju!! =D

2009-01-27 @ 21:51:15
Postat av: Sandra

Anonym: Haha nej nej, fotboll är bättre :)

2009-01-28 @ 08:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0