Lyckodag!

Japp, idag måste vara min lyckodag iaf :)
Först till skolan och ordnade upp en massa saker, så nu är allt igång igen :)
Sen träffa Maddis och åt på Jambo, älska! 
Sen drog jag och Rikard till BM och då stack dom mej i fingret och armen för att kolla en massa prover, och allt va bara bra :) Skönt att höra.  Är så orolig att ja ska få diabetes nu när ja är gravid, man kan ju få de men mitt socker va helt perfa :)   Underbart !
Skrev ju i förrain lägget att ja hade bett farmor att köpa sån där "tjärgodis", men hon hitta då inge.. Men sen så åkte vi till rätt pris för att ja skulle köpa lite, och va ser Sandra ? Jo TJÄRGODIS :)    Åhh, älska!
Så nu är ja lycklig.. hehe.


Nääe, nu ska ja fortsätta äta mitt tjärgodis och bara må bra :)


Hörshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0