Sådärja.

Nu har min ilska släppt :) De va skönt. hehe, fattar inte varför de blir så där- men de är väl graviditetshormonerna som spökar. Jag måste ha en jävla massa :)
Såå, nu har ja ätit min pasta, pratat lite i tele och varit ute i KYLAN med hunden.
Blir nog tv:n snart, hoppas bara att de är nå bra... jag fattar lixom inte, vi har hur mycket kanaler som helst men de är typ aldrig nå bra på tv:n.
Längtas tills DH och GA börjar igen, mycket bra!

Nääe, nu ska ja kolla om de är nå braigt på tv:n.

Hörshej!

Kommentarer
Postat av: lilla syster

GA börjar inte igen ! det är ett nytt program som har ersatt det nu :( .

2009-01-16 @ 21:30:11
URL: http://majaaschilliing.devote.se
Postat av: lilla syster

GA börjar inte igen ! det är ett nytt program som har ersatt det nu :( .

2009-01-16 @ 21:31:25
URL: http://majaaschilliing.devote.se
Postat av: Sandra

lilla syster: men de är bara tillfälligt tror ja, tills de börjar igen.. måste kolla upp de där! :P

2009-01-16 @ 21:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0