Cruising

Yes de va de i lilla Hudiksvall igår!
När ja endå va i stan för att ja skulle sussa hos farmor och farfar passade jag på att ta mej en tur ner med :)
Mycket folk och mycket bilar.
Trevlans värre när de händer lite saker här i lilla Hudiksvall.
Sov hos farmor o farfar som sagt igår nu då pga att ja är så himla fessig och har svårt för att sussa själv , men de funkar väl det med.
Träffade farmor o farfarn nere på stan så ja gick med dom en sväng och åt korv och bara myste, sen vare dax för att gå hem till den underbara sängen :)
Sängar och jag har iaf gått o blivit bästisar, my new BFF lixom.. haha.

R har nyss åkt till jobbet och jag saknar honom redan, förstår inte rikitgt vad de är med mej nu för tiden..
Mamma säger iaf att de är hormonerna som spökar extra mycket såhär på slutet, men som ja har hört är jag inte ensam att känna såhär i slutet av grav.
Men de är ju mycket mysigt samtidigt :)

Väntar på Jossan gör jag med, hon ska komma och sussa här med mej inatt!
De ska bli riktigt trevligt och allt sånt. :)  
Länge sen man sågs och umgicks lixom.
Yes, så vare med de!

Nu ska ja lägga mej på soffan en sväng och fortsätta smälta maten, att de tar sån tid..?
Kanske åt för mycket, men hur hungrig och gott vare inte då? :)
Korv och mackisar åt vi, min favorit mat :D

Nääe, soffan vare ja!
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0