klaga

Japp, de känner jag för idag..
Är så fruktansvärt trött så de går inte med ord att beskriva.
Jag tycker ja sover o sover men endå blir ja aldrig utvilad..

Längtar sååå tills bebis kommer och förgyller våra dagar. Just nu har h*n hicka som vanligt :) hehe.
Fick se lill hjärtat på Ul igår, åhh så vacker du är!
Växer som du ska gör du med och allt såg bara bra ut, väger ca 2.600 :)    Lovely!

Längtar efter R gör jag med, men han kommer ju hem snart som tur är. :)
Oj va soffan ropar på mej nu, bäst jag går och ser efter vad den vill. Antagligen att ja ska lägga mej där :) hehe, men då är frågan om ja kommer upp? :P    Tur som sagt att R snart kommer hem så han får hjälpa mej om de skulle behövas. hah

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0