Snart så..

Uträkning utgår från dagens datum: Lör 11 jul 2009.
Din graviditet startade Lör 8 nov 2008.
Din menscykel är ca 30 dagar
Du blev gravid ungefär Lör 22 nov 2008 (ägglossningen).
 Du är på dag 246 av 280. (87,9%).
Du är i vecka 36.
Du har gått 35 fulla veckor och 0 fulla dagar (v35+0).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Fre 14 aug 2009
Du har 34 dagar kvar till beräknad förlossning


Snart blire sussa iaf.. fattar inte varför ja är vaken denna tid på dygnet?
Kanske för att R har kompis här och jag känner inte rikitgt för att gå och lägga mej själv..
Har ett sjukt behov av närhet nu för tiden, massa kramar och pusar hit o dit, men de är mysigt med :)
Men de är lite annorlunda än hur de brukar vara, alltså nu menar ja inte att jag inte alls vill ha nå närhet eller nå, utan att de brukar bara vara lite mindre förr.
Men som sagt, de är mysigt :)

Börjar känna mej rikitgt redo att föda med, hoppas på liiite tidigare iaf :)
Yes så vare med de, nu spelar ja lite musik med och bebisen rör alltid på sej en massa när ja gör de, undra om de är för att h*n tycker om de eller inte?    De läre ju märkas sen när hjärtat vill titta ut till mamma och pappa.
Tänka sej att ja bär på de finaste man kan göra och ska få de finaste någonsin?
Att jag ska få den äran att bli mamma :)
Helt underbar känsla!


Nääe, nu ska ja nog fråga min man om de inte är dax att sussa snart? :)

Hörs.

Kommentarer
Postat av: Emma bloggar om kampen mot graviditet

Ja verkligen känns jättebra & spännande.

Hoppas att allt är bra med dig.

Kramar

2009-07-11 @ 00:39:00
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kunde inte somna i natt! Läs mitt senaste inlägg "Jag hörde steg!!- LIVRÄDD!" så får du veta varför.

//Anna

2009-07-11 @ 11:20:08
URL: http://annasjosten.blogg.se/
Postat av: iggemormor

Shitt! nu har du inte långt kvar e! =)

2009-07-11 @ 19:48:55
Postat av: Sandra

Iggemormor: Nääe, nu börjar det närma sej :D

2009-07-11 @ 23:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0