Flytta

Yes idag flyttar vi riktigt.
Fick nycklarna igår med eftersom R skulle jobba och min rygg la typ helt av så körde vi bara en massa kartonger och dyligt!  Men de va ju toppen bra de, för nu när R sover så passar jag och Maja på att gå till nya lägenheten och börjar packa upp en massa, toppen bra lixom.
Synd bara på vädret idag, men huvudsaken att de inte regnar.

Väntar på att mina ägg ska koka med, så hungrig nu så de kommer sitta gött med frukost :)
Såå nu är dom nog klara, mums!

Såå, nu kör vi! :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Skönt att det är på G! Vi åker imorgon Sandra lilla. Så vi hinner inte ses. Men får jag en lucka imorgon ska jag ringa dej så vi kanske hinner ta en cigg i all fall =D Puss!

2009-06-20 @ 23:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0