Så där ja!

Jaha si där ja, då har man förvärkar med + att bebisen håller på att fixera sej.
Bara h*n inte tänker komma ut snart, för de har vi verkligen inte tid med :)
+ att jag vill att bebisen ska vara "klar" när h*n bestämmer sej för att komma och de är den inte riktigt ännu.
Va hos BM igår iaf, mitt Hb har gått upp till 110 iaf :) Så bra Sandra! haha.
Sf mått eller va de heter låg på 33 och jag har ökat 9 kilo.  Så allt sånt va bra, och bebisens hjärtljud låg på ca 145. :D

Nu kommer de lite bilder som ja knäppte i vintras för att de va meningen att ja skulle lägga ut dom här, men hur mycket minne har jag då?
Bilderna är iaf på köket och tv-rummet.



Jaa, lite smått o gott.
Försökte även knäppa kort på magen men de går inte så himlans bra de eh när man är själv märkte jag, + att magen ser ENORM ut på denna bild, men ja lägger upp den endå :P


Yes, så vare med de.
Fick även hem mina efterlängtande skor idag!
Tänk så glad ja blev, lägger upp bild på dom med så småning om :)  
Vioedon där som ja filmade magen vet ja fortfarande ej hur ja ska få in hit.. jaja.. de får väl lösa sej på nå vis ;)


Kommentarer
Postat av: iggemormor

Oj nu har du fått en rejäl kula ju! =)

2009-06-04 @ 18:05:57
Postat av: Sandra

iggemormor: joo tack :) De börjar kännas med kan ja lova :P

2009-06-04 @ 19:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0