Solen

Idag skiner solen iaf :)
Sandra mycket glad , hehe.

R sover han och jag har duschat och ätit frukost och undrar vad ja ska hitta på en sån här dag, skulle vara skönt att gå ut o gå lite men ja får ju så ont ibland när ja gör de.. så ja kanske ska vänta tills R har vaknat så ja får sällskap.
Idag äre bara 2 veckor kvar tills vi flyttar och jag börjar få lite lätt panik över allt som skall göras o sånt.
Men de löser sej nog, nu är R ledig hela veckan så då kan vi packa en massa och inhandla allt så de är klart sen när vi väl flyttat in .

Skulle behöva handla mer bebis kläder med, sånt gillas :)

Nu ropar katten på mej med så de är bäst ja går o kikar vad hon vill.
Antagligen gå ut :P

Hörshej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för din kommentar, jag har kikat in här hos dig ett tag, så roligt att följa er :)

Jo det är som du säger, det bästa är att leva normalt&som vanligt.



Hur går det för er?

Hur känns det?

Kram Emma

2009-06-08 @ 12:38:44
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Emma

Förstår det , men det är inte så långt kvar va? :)

Jag är inte p-piller, vi har kört med kondom :)

Så vi hoppas på att det blir något :)

2009-06-09 @ 09:45:16
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad spännande :)

Hur länge har du & din kille vart tsm ? :P (nyfiken)

Jo men det går nog bra, man får ta det som det kommer.

Kram

2009-06-09 @ 19:42:39
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0