Terminator 4

Yes, den va vi på igår då.. Inte helt värdelös, men mycket skämtsam :) hehe.
Innan de va vi ju till mormor Mimmi på go middag, åhh va ja älskar hennes mat!
Nam nam..

Hoppas på att dom från Trästaden skall ringa idag med, vill flytta nu nu nu :D
Visst har vi en massa kvar att packa, men alla handukar och kläder och sånt äre ju bara att slänga ner i sopsäckar, aldrig att jag tänker stå och vika dom! nej nej..
Mina Lasse Åberg glas packar jag nog idag om Mikael kunna ta med sån där "bubbelplast" (som jag kallar de) hem från jobbet, vill inte riktigt packa dom i vanligt tidningspapper.

Jag har även en känsla av att förlossningen är nära.. hmm.. Inatt hade ja vääärsta förvärkarna och + att jag sen drömmde att jag fick en liten blödning?
 Tuttarna läcker mer än vanligt och jag är helt slut, verkligen HELT slut.
Jaaa, de märks ju. :)
Ska till Bm imorron iaf, skulle få träffa någon ny eftersom min är på semester.
Joo, så vare med de.

Annars idag blire lungna puckar, som sagt är helt slut.
Fattar inte vad de är med mej? Jag kan sova o sova o sova utan att känna de mista lilla tecken på energi?!

Och hur gärna ja än vill träffa lillen som buffar i min mage tycker ja endå att de är liiite för tidigt med förlossning nu lixom.
Jaja, de läre ju märkas som sagt .

Nääe, nu ska ja nog gå o väcka min man.

Hörshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0