Video.

Jaa jag hade ju tänkt att försöka lägga upp en video på magen när lill*n håller på lite nu när ja äntligen lyckas fånga ( h*n lägger sej helt stilla annars när jag tar fram kameran) men hur gör jag?
Kommer bara till sidan kan ej visas när ja trycker på ladda upp?
Mysko.

Annars så känns de som om bebisen tänker komma ut nu, de är ett väääldans tryck neråt med mensvärk liknande smärta.   Jobbigt läge.
Tycker endå att h*n får stanna ett tag till i mammas mage och växa på sej lite och vi hinner flytta :P

Igår va de morsdag då, så vi va ut till farmor och farfar och grillade lite och sånt och sen drog vi vidare till stan för att gratta mamma. trevlans värre lixom!
Jaoo, så vare med de.
Sugen på jordgubbar är jag med, men inte har vi nå hemma ? nej nej.
Dom åt ja upp i förrgår :P haha.
Måste köpa nya idag!

Ska även in till stan efter att R har slutat, måste köpa nån ny tunika eller nå som ja kan ha.
Stor nu :P

Nääe, lite macka skulle inte sitta helt hel lixom.

Kommentarer
Postat av: Lilly

åh bebis kke e på G snart, brukar ju börja med mensvärk:) du måste ju lägga ut en ny bild på magen. .

2009-06-02 @ 14:47:18
URL: http://pluppeluppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0