Dagen

Har erbjudit en massa städ och plugg :)
Skönt att ha de gjort iaf!
Annars har de inte hänt så mycket mera.. de är ju trök väder ute med, mindre kul lixom.

Imorron ska ja ringa vet och kolla om vi kan boka om tiden och så ska ja väl plugga :)
Tycker mycket om att läsa psykologi, men inte när ja läre analysera mej själv.. de är mindre kul :)
Men men, de är bara att göra de och se glad ut!

Kira håller på och springer runt och leker med en godis som hon snott ur godis skålen, knäppa katt !
Tur att de är papper på den, fast de är bara dom hon vill åt, dom är väl roligast när som prasslar :)

Nääe, nu ska ja mysa med min man :)

Hörshej!

Kommentarer
Postat av: iggemormor

Har du påsklov från pluggandet också eller gäller det inte vuxenplugget?

2009-03-30 @ 20:32:35
Postat av: iggemormor

Har du också påsklov snart eller gäller inte sånt för vuxenpluggare?

2009-03-30 @ 20:33:51
URL: http://iggemormor.blogspot.com
Postat av: Sandra

Iggemormor : Jag vet faktiskt inte, jag läser ju på distans och har själv valt att sitta i skolan 2 dagar i veckan bara för att komma iväg. Så jag har inte en aning om ja ska vara ärlig.

2009-04-03 @ 22:28:35
URL: http://sandraschilling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0