Hejsan

Länge sen man skrev här nu igen då, som vanligt. Men ja har inte sån stor lust att skriva.. vet inte riktigt vad ja ska skriva heller..
Vecka 21 idag iaf, alltid lika trevligt att se att de går framåt :)
Va till Bm igår de gick väl bra, men ja har lite svårt för henne.. funderar på att byta, känns inte som hon bryr sej eller nå.. hon verkar mest bara vara bröst fixerad :P haha.

Köpte även dom första bebis kläderns igår, en body och två sparkbyxor. Ska nog lägga ut bilder senare tänkte ja.
Tycket iaf att de va himla kul att handla, tycker att jag varit hemskt dutkig och väntat så länge som ja har gjort.
Hade jag fått som ja vela utan att ja satte stopp för de hela hade ja köpt kläder och grejor redan samma dag jag fick veta att jag var med barn :)
Men nu så är ja igång, och då finns de verkligen inge stopp på mej :D  haha.

Nääe, nu ska vi göra oss klar här hemma för att åka in till farmor och farfar och hälsadom välkommna hem efter 4 veckor i Spanien och även att Rikard ska följa med farfar på telia för att beställa lite saker, han fixar inte de själv.. han har försökt men de går inge vidare bra för honom :)    Måste ha överseende för att han är född på 1800- kallt :P


Hörshej!

Kommentarer
Postat av: sandra

´hejsan, såg e nbok på petras blogg som du köpt till henne, där man kan fylla i vad man ska köpa till bebisen osv, undrar vart du köpt den och vad den kosta? :)



mvh

en sandra till :)

2009-03-27 @ 14:01:54
URL: http://blivandemamma8juli.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Sandra: Jag har inte köpt den till henne? :)

2009-03-27 @ 18:03:42
Postat av: sandra

jasså inte,hmm hon skrev de i kommentar att ja skulel fråga dig hmm skumt

2009-03-28 @ 14:51:57
Postat av: Anonym

Joo jag såg de, men det va Rikard som köpte den till mej och han kommer inte ihåg vart.

2009-03-28 @ 15:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0