Mammas älskling :)

Såå idag har vi varit och kollat på våran älskling, finns de nå underbarare eller ?
Gud, jag svävar på stora rosa moln idag :)   Så himla underbart!!
Allt går bara bra ut, kunna inte se bätte ut som barnmorskan, mycket skönt att höra..
Och nu tror ja ännu mer på att de blir en han, inte för att ja såg nå.. utan jag har bara en känsla!
Framflyttad blev vi 5 dagar med, så beräknad förlossning blir den 14 aug istället.   Men bebis väljer ju själv när han ska komma ut, tror endå ja att han kommer i juli, kan ju alltid hoppas :)   Skulle mer än gärna ha honom här hos mej nu.. och så skulle ja inte sitta här och häcka utan jag skulle vara med min älskling som ja längtar ihjäl mej efter :)
Sparkar gör han med, underbart!    Man känner en sån närhet lixom.
Haha, detta skulle ja kunna sitta och prata om 24/7 nu , men så äre väl antar ja :)

Gick sedan på stan med bästa Johanna, kikade lite men ja köpte inget.. tänkte köpa en body men köper ja en finns de inget stopp på mej.. så ja väntar lite till, annars kommer de bara finnas baby kläder här hemma :) hehe.

Nyss har vi ätit med, Anders är här han oxå.. De är trevligt de :)
Kyckligt i bröd åt och från pizzan i stan, mycket gött men ack så mättande.
Iallafall bebisen då, inte konstigt att min mage växer som den gör, han får ju snart inte plats den lilla stackaren. hehe.
15 cm va han från huvud till stjärt ca :)  Och långa armar och långa ben, pappa upp i dagen :)
Benen fick ju inte plats på korten ens! hehe.
Åhh denna känsla går ej att beskriva, bara dom som varit med barn själv kan förstå denna lycka!

Nääe, nu ska ja gå och vara lite social med pojkarna!


Hörshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0