Men ojsan.

Gud va jag är dålig på att uppdatera märker jag :)
Haha, men sånt är livet.
Ifall så läser jag något som heter projektarbete på Cul på distans, så idag har jag och en annan tjej vid namn Anna träffast för att lägga upp hur vi vill ha våran arbete, mycket treligt tjej de där må jag säga!
Detta kommer att gå galant :)
Trevlans trevlans!

Annars händer de väl inte så mycket i mitt liv, pluggar psykologi och projektarbete då, och en massa teori.. Vilket jag måste och + just de att Rikard köpte Bonniers Trafikskola 2009 åt mej.. så då äre bara att plugga på :)
Fast jag är mycket mycket mycket less på gubben som pratar i de programet, hur jobbigt röst har han inte då?
Shit .. :)

Och magen den bara växer och mår bra :) Mamma Sandra mycket nöjd! hehe.
Lite tråkigt att behöva gå igenom vecka 18 en gång till, men de är lätt värt de. Imorron äre 19 endå så :)

Japp, och de där MONSTRET vi har till katt, fortsätter att ta hem fåglar, eller ja.. en till men endå?
Mamma säger att Kira vet att ja är med barn så hon måste ta hem mycket mat åt mej :) haha, de är ju lite roligt endå med tanke på att katter gör ju så, dom vill oxå bjuda på mat :)  Fast de får hon gärna göra när Rikard är hemma så han kan ta reda på de :) 
Oj nu håller bebis på med nå gymnastiska övningar i magen, mysigt värre.. Längtar tills Rikard oxå kan känna, för denna bebis har ju en förmåga att så fort man lägger handen på magen eller nå så blir den stilla :)

I helgen ska ja jobba iaf, de blir toppen bra de.. Lite roligt att göra nå annat än att sitta hemma och plugga.
Så Bonzo ska få vara hos mamma i helgen han för Rikard jobbar han oxå. De blir nog bra de.

Japp, så vare med de!
Nu ska ja plugga lite på körkortet..

Hörshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0