Skräck!!

Så kan man säga om denna dag, Kira kom hem med en fågel.. bara de gjorde mej helt förstörd men till min förskräckelse så insåg jag att den levde!!
Ringde till Rikard i hel panik och han kunna ju inte direkt bara sticka från jobbet, så ännu mer panik i min lilla hjärna, ringde sedan till Anneli och typ tok grina och halv skrek att de va en fågel här som Kira jagade, och hon kom och räddade den stckars fågeln.   Alltså jag tycker verkligen inte om fåglar.. och spec inte när dom flyger ovanför huvudet på mej inne i mitt tv rum.    Shit!
+ att ja drömmde om zombizar inatt med, mycket obehagligt.. drömmde att ja försökte köra ifrån dom så ja körde o körde men vart ja än kom så var de mera där.. mycket obehagligt.
Nääe, denna dag gillas inte direkt!

Fy bubblans!


Nääe, har inte så mycket annat att tillägga för tillfället.
Rikard och Anders är ute i skogen dom och när dom kommer hem ska vi käka vofflor. Mumms!


Hörshej!

Kommentarer
Postat av: iggemormor

Ähh du skulle ha låtit kissen äta upp fågeln! Gratis mat ju!! =D =D

2009-03-10 @ 18:47:41
Postat av: Sandra

Iggemormor: nääe du, då betalar ja mycket helldre en massa mat än ha en massa levande/döda fåglar här hemma :)

2009-03-10 @ 19:48:42
Postat av: iggemormor

hehehehe =)

2009-03-11 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0