Hello!

Lite dåligt med uppdatering här märkte jag :)
Har så mycket annat för mej ju.

I lördags va vi ut till hölick och grillade, Jag, Rikard, Anders och Christina.. Trevlans värre :)
Sjukt kul hade ja iaf, gjorde ju inge annat än att skratta :)
Söndagen så städade vi lite här hemma och packade lite till, lite onödiga saker som vi endå inte använder, typ mina jeans som ja ej kan knäppa :P så dom låg bara och tog en massa plats!
Även att lilla Natalie kom och hälsade på i nån timme och busade och skrek :P

Igår då.. jaa, va gjorde vi igår?
Hmm.. hur va de nu med närminnet? :)
Joo, Rikard jobbade och jag va hemma och pluggade lite, och sen kom Marina med fam och hälsade på lite!

Idag då, har vi varit in till stan en snabbis för lite handling och kikning av barnvagnar.
På torsdag ska vi åka o kolla på en, och om de blir som ja vill så köper vi den :)
Hoppas hoppas, mycket bra vagn.  Billig med för den delen :)

Bebisen då iaf, tycker tydligen att de är hysteriskt roligt att sparka mej på revbenen och kissblåsan, haha. Något ska väl h*n få rosa sej med oxå :P hehe.

Nääe, så fort de slutar regna så ska ja upp till pappa och hälsa på lite och sen in till farmor o farfar medans pappa va på möte, då passar ja på att hälsa på dom :)
Saknar ju dom en massa!

Japp, så vare med de.

Hörshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0