Oh yes!

Min graviditet - BF Fre 14 aug 2009

Uträkning utgår från dagens datum: Mån 18 maj 2009.
Din graviditet startade Lör 8 nov 2008.
Din menscykel är ca 30 dagar
Du blev gravid ungefär Lör 22 nov 2008 (ägglossningen).
 Du är på dag 192 av 280. (68,6%).
Du är i vecka 28.
Du har gått 27 fulla veckor och 2 fulla dagar (v27+2).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Fre 14 aug 2009
Du har 88 dagar kvar till beräknad förlossning.


Ikväll tar jag min sista cigg iaf..
Hoppas detta går bra nu och att ja inte får lika stort utbrott som sist ja skulle sluta röka.
Så skriv gärna kommentarer om allt positivt med att sluta röka :P
De är ju en hel del men jag behöver nog påminnas en massa kan ja tänka mej.
Jaa, men detta ska gå iaf! Så äre bara!!

Annars så händer de inte så mycket, va till Bm idag.. Hjärtljuden låg på ca 150 och allt såg jätte bra ut förutom mitt förbannade järnvärde.
Så från kl 12 inatt måste ja fasta för att åka in imorron bitti igen och ta en massa blodprover.

Nääe, kvällsfika blire nu sen blire att nanna kudden!

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0