Tröttis

Jaaa, de kan man lungt påstå att jag är nu alltså!
Åh inte har ja sovit nå middag idag heller :) Haha.

Idag då iaf har vi varit på Bygg Max och handlat de sista, trallen är klar nu iaf :)
R är mycket duktig han!  :D
Va sedan på affären och handlade en massa, sen ut till Hölick för att grilla, gött som bara den men ack så kallt.
Jaaa, sen så åkte vi hem och R och A spelade lite och ja satte mej och skrev lista över allt vi ska handla nu till flytten och bebisen och sånt.. Detta blir dyrt de, men lätt värt de :)
Ska köpa tvättmaskin och sånt trams. 
De är bra de med tanke på hur långt vi kommer ha till tvättstugan sen och med tanke på att vi ska ha barn så är de mest lämpligt att ha tvättmaskin!

Jaoo så vare med de..
Utemöbler ska vi köpa oxå, så de blir rätt billigt endå men tanke på att vi ska köpa ganska dyra saker.

R och A sitter och pratar om tattueringar.
Skulle gärna vilja göra fler ja, men jag vet inte riktigt vart eller vad.
Har en lite idé iaf.  
Får se vart den leder!

Nääe, nu ska ja borsta bissingarna och hoppa i sängen med min man :)

Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Petra

Tack hjärtat! Det värmde. . Hoppas allt är bra med dig/er med. . Hör av mig ;P Puss

2009-05-16 @ 21:33:24
URL: http://petradaztar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0