Underbara väder.

Kan man lungt säga!
I förrgår då va vi till Valbo för att inhandla lite kläder, hittade en klänning och ett par mamma leggings.
Klänningen va ja hel nöjd med i affären när ja prova den, men inte när ja kom hem.. kanske bara var på fel humör?
Rikard hittade iaf ett par jätte fina byxor till honom, som vanligt när de är jag som ska handla kläder :P hehe.

Igår va jag och Rikard ut på Hölick och grillade, mysigt värre.
Gott som bara den var de med, helt lyckat :)

Jaaa, så vare med de då..
Idag vet jag inte vad som händer, vägra sitta inne iaf :)
Nu ska ja nog gå o väcka min man.

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Inte så lååångt kvar nu tjejen.

2009-05-05 @ 09:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0