Vagn

Sådär ja, så har vi varit och köpt vagn iaf :)
Mycket bra och gud så nöjda vi är alltså!

Detta är en sittvagn med lift till så man kan använda den från födseln fram till ca 3 år , helt perfa ! :P
Kan lixom inte blir bättre.
Ohh va ja vill åka o handla en massa nu ;)  Nu är ja på gång verkligen, tur att R stoppar mej annars skulle de bli en massa inpulsköp :) haha.

Fika sugen är jag med, vill ha en massa götta.. Inte bra inte bra.. men ack så gott .




Jaa, så vare med de då..
Nu ska ja tjata på R så vi kan åka o köpa fika :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Nej,inte BB..då ringer jag eller skickar sms förstår du väl ;) Bara en trött Petra. . Såg att du ringt efter att ha pratat i tel. Jag kan plinga dig imorgon va? 100 dagar kvar nu Sandra! Weeho, jag kommer ihåg när jag hade 100 dagar kvar. Det känns INTE länge sen. Fan va snabbt det går du! Snart har du bebis! Va fin vagnen såg ut! Bra kap! Puss

2009-05-06 @ 23:28:35
URL: http://petradaztar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0