Hoppas hoppas..

Hoppas hoppas att ja får åka hem idag!
Skulle vara så underbart att få vara i sitt eget hem med mina underbara killar.
Och att få sova i sin egen säng och duscha i sin egen dusch..Lovely.
Önskar att dom skulle komma nu och säga att ja får gå hem, men antagligen är de väl bara önskedrömmar.
Men drömma kan man ju?
Sönderstucken är ja typ överallt med, nåldyna är vad ja är :) haha.


Åka till lilla Ullared vill jag med, R sa att de kunna vi göra då ja kommit hem o så..så ja hoppas att han kommer ihåg att han sagt att vi ska göra de, men ja ska nog allt påminna honom! ;)
Någon som vet exakt vart de ligger och är duktigt på att förklara för mej? :)


Nääe, nu ska ja surfa vidare och äta mina extremt goda chips.



Hörs. 


Kommentarer
Postat av: Emma

Okej, men jag kan fixa den till dig, 50 kr.

Skicka ett mail till mig, om du vill ha några bilder i menyn eller i "headern"

Kram

2009-11-30 @ 13:09:15
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Emma

Annars är det bra här, jo det gör nog det.

En jobbigt längtan bara, men vill inte tvinga fram något heller, eller tjata :P

Hur mår du nu ?

Kram

2009-11-30 @ 13:10:24
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Lilly

hej, har inte hunnit läsa bloggar på länge, fick en "chock" att du va på sjukhus, hoppas du får komma hem snart å blir bra:)



kan ju medela att jag också undrar hur man hinner blogga så mycket, jag hinner det inte, önskar att jag hade tid och ork, men beror väl på hur man prioriterar, men är kul att läsa dom som skriver mycket med:) hähä



jo, Lovisa blir stor, känns verkligen nu när hon bara på några veckor plötsligt gjort typ 10 olika framsteg, man blir lite rädd då tiden går så otroligt fort, men mys med:)



krya på dig, kraam

2009-11-30 @ 14:05:10
URL: http://pluppeluppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0