Jävla fan

Just nu känner mej jag verkligen inte spec glad..
har hållt på nu längen och försökt sätta nål på mej, och jag som är så fruktansvärt stickrädd, men tillslut kom narkosen upp så då gick de mycket bättre.
Så nu sitter ja här med mitt antibiotika dropp, som ja förhoppningsvis får för sista gången imorron!

Annars idag så fick ja permis idag med, men vad ska ja ligga o göra här då hela dagarna när ja inte känner mej sjuk eller så?
Så då drog ja till farmor o farfar, vilket va faktiskt rätt jobbigt att gå ända dit fick lite ont, men som tur var så gick de över med lite vila och en alvedon.
Vi drog iaf och handlade o så och sen kom mamma o mikael och adam och hämtade mej så då åkte vi på mackis och sen "hem" igen.
Och då kom dom ja längtat efter heeela dagen, mina älskade pojkar!
Tänk vad jag älskar dom.
Bästaste för mej dom!

Väntar bara på att detta ska droppa klart nån gång så ja får göra mej klar för sängen, kan du säga att ja är j*vligt röksugen nu efter detta tyranneri :P

Hoppas hoppas hoppas jag får komma hem imorron!
Vill ju julstäda och julpynta, älskar att få göra de.. De är ju nästan bättre än sjävlaste julafton, för då är ju allt slut ju .

Jaa, nu ska ja väl lägga mej här i sängen och vara kissnödig och tycka synd om mej själv :P
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0